Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Så var det fredag =)

Av Carolina - 27 mars 2009 16:05

Skönt med fredag och helg  = LEDIGHET!!

Jaha, vet inte riktigt vad som händer mer än att rida, hjälpa C och A med deras hästar. Samt städa.. Och på Lördag så får vi nog lite folk hem, ska bli så kul.. Sen har jag nog inte bokat in så mycket, vilket är jätte skönt.. Ja känner mig nämligen helt slut efter denna vecka, så det känns som att denna helg kommer mer än väl lämpligt;)

Igår så fick hästarna stå beroende på att alla skulle vaccineras med lite olika saker.. Så det så!

Idag så ska ja rida på barnan har jag bestämmt, känns som att det nog iof inte kommer bli någon hårdträning idag kanske, för det blåser och är allmänt piss väder.. Så jag hoppas och håller tummarna för att det blir lite lite bättre i helgen.. Ber liksom lite granna till vädergudarna.. Jag kommer väl iof åka till ridhuset och träna lite.. men ändå =) Ska väl även kolla igenom tävlingsanmälat för April show.. Har dock börjat fundera på om jag ska anmäla efter blueberry tävlingen för att se vad han går för.. Inge kul att ställa upp med en knäppis häst på en stor show.. iof är jag övertygad om att han kommer vara som alltid, dvs VÄÄÄLDANS LUGN =) han har blivit såå duktig min underbara docy.. Älskade killen.. Gud så mycket han har lärt sig, riktigt kul att rida honom nu, för nu kan man liksom träna ordentligt.. Nu är det inte bara "bråk" och vägledning längre.. Utan nu är det mer som att testa på nya spännande saker, vilket han oftast klarar av gallant nu för tiden.. HAHA.. Roliga dom är..

Miko går bättre än någonsin, tycker jag.. Fast sen vet man ju inte hur han blir när man väl börjar tävla.. Får se när första tävlingen för den grabben kommer att bli.. Hoppas SNART.. Är så tävlingssugen.. men lite handlar om att man ska ha råd oxå! Så om ni är sugna att sponsra mig och mina tävlingar så kan ni väl höra av er! haha, behöver verkligen de..

Jag har ju en massa tävlingar som vi ska ta oss egenom, i år blir det dock inte något em för vår del, beroende på kostnader. Känner att jag inte har råd, har dock blivit förfrågad om jag vill, men måste tyvärr tyvärr tacka nej. Hade definitivt åkt ner om jag kände att jag har råd. Men får spara det till 2010 =) Å så hoppas jag att jag förhoppningsvis kommer att få en massa med underbara sponsorer som är villiga att sponsra mig på min färd via europa.. Nu måste jag återgå, men hör av mig under helgen.


KRAAAM och trevlig kväll och helg..
//Carro å djuren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 22 juli 2010 13:22

Hej på er alla därute. Ett helt år har gått utan något blogginlägg.. Tiden går så fort så att man inte hänger med riktigt. Har hänt en del saker under tiden jag inte skrivit, jag har exempelvis blivit mamma till en underbar lite pojke som nu är...

Av Carolina - 2 juli 2009 07:57

Men ack så varmt, igår fick mina underbara vänner stå. Dom såg så trötta ut när jag tittade på dem i hagen, så jag bestämde mig för att lägga ner min energi på min tomt som ser ut som 7 svåra år i ett nöd år. Nä kanske inte så illa men ändå. Klippte ...

Av Carolina - 30 juni 2009 08:42

Gud så underbara hästar jag har, jag blir mer än pirrig i magen varje gång jag tänker på dem.. Helt otroligt hur mycket jag älskar dem. Undrar ibland vad jag skulle göra utan dem.. Hihi, låter lite som ett förhållande, men det är det ju nästar iof. M...

Av Carolina - 29 juni 2009 10:42

Halloj allesammans! Nu äntligen skriver jag igen ;) Har hållt på med höbergning hela helgen och vilken värme det har varit..Herregud. Mina underbara hästar har fått stått i 3 dagar beroende på höbergningen och självklart denna värme. Så nu hoppas jag...

Av Carolina - 18 juni 2009 15:47

Tänka sig att det är midsommar imorgon, kan man ju knappast tro med denna kyla och dåliga väder. Men vi får  hoppas på en kanon sommar resten av tiden som finns kvar!   Vad händer på midsommar då? Ja, hemma hos mamma å pappa å mysa lite samt på lörd...

Ovido - Quiz & Flashcards