Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Carolina - 4 mars 2009 16:19

Ja ni, kommer våren nu mån tro???

Vi hoppas på det..

Igår så red jag ut m Miko, och Jin följde ju självklart m då.. Dom va såååå duktiga, ja va riktigt nöjd över mina små pojkar.. (små???) =)

Tränade mycket muskler, kondition/uthållighet med Miko, och ja har faktiskt inte så mycket att klaga på, tyckte han sköte sig väldigt bra för att inte ha blivit riden kontinueligt. Men nu ska ja faktiskt försöka komma igång med alla hästar.. Det är liksom ett måste om ja ska tävla!!!

Men eftersom det hänt så mycket så har det blivit som det blivit.. Men ja tycker iof inte att mina hästar ser ut att må så dåligt.. Kanske lite över naturligt pigga =) haha..

Snart har jag äntligen fått ordning på mitt vackra hem.. Det blir såå bra..

Känns verkligen kanon..

Jaja, nu måste jag fortsätta jobba.. Ja behövde få skriva av mig lite, och göra nått annat ett liiiiitet tag..


Bild: Niwara några timmar gammal!


Hej hopp

//Carro

Ovido - Quiz & Flashcards