Alla inlägg under juli 2008

Av Carolina - 25 juli 2008 10:29

Japp, snart bär det av emot österrike. Detta är den störrsta resan som jag och miko har gjort tillsammans, det kommer även bli den störrsta tävlingen vi någonsin varit på. Det ända jag känner är att vi ska göra vårt bästa, vi ska suga in var ända lite grej så att vi lär oss mer och vi ska ha KUL. Detta är en erfarenhet som jag och Miko är så stolta över att få vara med på.

Vi ska iof göra allt som står i vår makt för att få hem någon bra placering. Men det är väldigt bra ekipage som är där nere. Men vi ska kämpa för kung och fosterland!!

Vi ska även försöka att hedra Mikos älskade bror Audi och försöka göra det som han en gång gjorde alltså vinna allround championatet.

Men nu får ni alla hålla era tummar för Europa här kommer vi.

Bifogar bild på mig o miko när vi tävlar och även en underbar bild på den underbara Audi

Massa med kramar

Carro Och Don Miko

Av Carolina - 16 juli 2008 12:11

Ja det får jag ju verkligen säga att jag är, när det gäller med att försöka skriva här! Men men, så blir det när man har mycket att göra och mycket att tänka på!

För övrigt så mår både jag och hästarna super bra. Niwara växer så det knakar. Nischka är världens bästa mamma, fast hon börjar bli lite rund nu. För matte inte hinner rida henne så ofta, men som sagt det ska bli bättring på, för vi vill ju se lilla Nischka på utställning och kanske ev nån tävling!

Docy blir bara allt härligare och sååå mycket bättre, han gör framsteg för var dag och börjar bli såå mysig att ha och göra med. Riktigt roligt att se faktiskt. Han älskar sina brudar och Miko tycker han väl oxå om, han kan man ju bråka och leka med faktiskt. Tjejerna tycker ju faktiskt inte det är så roligt =/. Miko gör oxå framsteg när det gäller ridningen. Men nu börjar man bli lite nervös inför EM. Börjar man tänka dom dumma tankarna dvs är vi verkligen tillräkligt bra för att verkligen åka ner till EM, vad har vi där och göra egentligen! Men så försöker jag tänka att det är en erfarenhet rikare. Vi behöver ju faktiskt inte vinna allt!! Utan detta år åker vi ner för att få oss en erfarenhet och om vi kommer med nästa år så åker vi ner för att slåss om EM guld!! Som ni märker så är jag lite nervös redan!! haha..

Snart om bara några dagar så åker vi ner till sportcupen. GUUUD så roligt det ska bli att träffa alla underbara arab människor och alla underbara araber. Men vi tränar på i samma fart och fläkt som alltid, och Miko får bara större och större muskler. Massören var hos Miko igår och han fick sig lite massage. Och hon sa det att han har inget underhudsfett överhuvudtaget utan nu e det bara muskler Carro. Han är alltså som ett ända stort muskel packet. haha.. Ja du.. Jag var nämligen lite nervös över att han var stel, för jag kände själv lite på musklerna och dom var STEN hårda. Men som sagt det var inget fel med honom inte.. Så skönt!!

Jaha nej nu ska jag fortsätta att jobba, ursh, men snart är det iaf semester!!! Vi ska fortsätta att TRÄNA för fullt så syns vi på sportcupen alla som ska dit!!


Massa kramar

Ifrån mig o Hästarna!

Hoppas jag att miko känner sig som på detta kortet efter sportcupen!!


Ovido - Quiz & Flashcards