Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

Flyggrädd!!

Av Carolina - 14 maj 2009 09:03

Nä inte alls =/...

Ursch i natt och idag har jag ångest inför flygresan.. Men det är ju värt det när man väl kommer fram.. Förstår inte varför jag ska vara så rädd, har ju aldrig hänt något. Men jag tycker att det är obehagligt..

huvva, men det ska väl gå bra, har ju mycket stöd me mig ;)


Igår när jag kom hem ifrån jobbet så va jag helt slut, la mig på soffan å tänkte bara en liten liten stund, sen väckte min älskling mig kl 19,30 och sa att du kanske vill gå upp nu!! Hmm, jaja.. Behövde nog vila lite oxå!

Så jag drog ner till stallet och började med att fortsätta klippa Miko, tänkte att jag får strunta i ridningen idag, det är ju trotts allt viktigare att hästarna blir färdig klippta. Miko vart färdig, bara lite finslip på honom sen. Lite randig vart han men det hinner väl försvinna lite på en vecka tror jag nog! =o) får hoppas det iaf! Ska tilläggas att kl var straxt efter 22 när jag avslutade Miko. Hade lovat honom igår att han skulle få beta så när jag var klar så sprang han till det gröna! Så jag tänkte, inte mycket att göra utan det är väl bara fortsätta ett litet tag med Niwara oxå då! Så klippte henne så att jag "bara" 3 ben kvar, och ena skinkan.. Sen så måste jag klippa till henne lite i huvudet. Har missat lite här och där.. men hon får faktiskt vara lite randig, känns som att det iaf är bättre än det var innan =)


Ja så idag är sista dagen som jag ska jobba på en hel vecka, och det känns UNDERBART. Kommer dock sakna mina underbara hästar, och min bäbis Jini! Men det är ju trotts allt bara en vecka och jag kan faktiskt behöva denna semester. Sen när jag kommer hem kl ca 3-4 på morgonen på lördagen eller ska jag säga fredag natten?? Så är det nog bara raka vägen ner till stallet för att bada hästarna. Sen är det bara att packa in dom och åka!! Ska bli så roligt, dock kommer jag väl vara helt slut. Plus att jag måste sova i bilen en natt oxå innan jag får komma hem å sova i min egen säng! Aja, det är ju värt det, helt klart!


Nä nu ska jag jobba lite grann!


Ha en trevlig morgon!

Kramar Carro och klippta hästarna ;)

 
 
Ingen bild

Katrine

14 maj 2009 12:03

Önskar dig en riktigt trevlig o underbar semester. Vart åker ni??

 
Carro

Carro

14 maj 2009 12:55

Tack så jätte mycket.
Vi åker till Mallis =)
Kommer du till utställningen?

//Carro

http://sikaranch.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Katrine

15 maj 2009 08:33

Japp vi kommer på söndagen om vi inte är för trötta efter lördagens tävling.

Ha det Bra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 22 juli 2010 13:22

Hej på er alla därute. Ett helt år har gått utan något blogginlägg.. Tiden går så fort så att man inte hänger med riktigt. Har hänt en del saker under tiden jag inte skrivit, jag har exempelvis blivit mamma till en underbar lite pojke som nu är...

Av Carolina - 2 juli 2009 07:57

Men ack så varmt, igår fick mina underbara vänner stå. Dom såg så trötta ut när jag tittade på dem i hagen, så jag bestämde mig för att lägga ner min energi på min tomt som ser ut som 7 svåra år i ett nöd år. Nä kanske inte så illa men ändå. Klippte ...

Av Carolina - 30 juni 2009 08:42

Gud så underbara hästar jag har, jag blir mer än pirrig i magen varje gång jag tänker på dem.. Helt otroligt hur mycket jag älskar dem. Undrar ibland vad jag skulle göra utan dem.. Hihi, låter lite som ett förhållande, men det är det ju nästar iof. M...

Av Carolina - 29 juni 2009 10:42

Halloj allesammans! Nu äntligen skriver jag igen ;) Har hållt på med höbergning hela helgen och vilken värme det har varit..Herregud. Mina underbara hästar har fått stått i 3 dagar beroende på höbergningen och självklart denna värme. Så nu hoppas jag...

Av Carolina - 18 juni 2009 15:47

Tänka sig att det är midsommar imorgon, kan man ju knappast tro med denna kyla och dåliga väder. Men vi får  hoppas på en kanon sommar resten av tiden som finns kvar!   Vad händer på midsommar då? Ja, hemma hos mamma å pappa å mysa lite samt på lörd...

Skapa flashcards