Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Carolina - 30 mars 2009 11:43

Och ännu en helg har swichat förbi!!

Ja herregud vad tiden går fort, men skönt är väl det. Sen sådär under sommarsemestern kan väl tiden bara stanna upp i några veckor =)

Längtar någe så otroligt till sommaren..
Fast jag får ju lite försmak av sommarn i Maj då jag åker med min kära sambo + svärföräldrarna och övriga familj till Mallis <3 JIPPPIIII.. Skönt ska det bli.. Längtar hur mycket som helst och nu är det nära.. Haha..

I helgen så har jag ridit ridit och återigen ridit =) Å gud va bra alla hästarna har gått denna helg.. Helt underbart.. Docy har varit fantastisk, åkte med honom till ridhuset i lördags och han har aldrig gått bättre.. men det bästa var nog i söndags då han gjorde allt, både lätta och svåra saker.. Min stora biff kille!! hah, ja muskler börjar han få mycket av nu!! Men mer ska det bli.

Har nog bestämt mig för att skriva ihop anmälan till aprilshowen ändå, dock så är det sista anmälningsdagen idag.. Så jag ska ringa min kära mor och höra vad hon tycker... Eller om jag ska känna av honom först på tävlingen på söndag. Hmm, ja vi får väl se!

Miko gick oxå huuur bra som helst i helgen.. Gjorde allt som jag bad honom om + lite till.. haha, min underbara vita springare!

Nischka va över förväntan bra, vi körde galopp bommar, hör å häpna, Nischka å bommar har aldrig varit en riktigt bra kombination då hon har trott att det varit giftiga ormar som ska äta upp henne.. Men nu har hon fått föl och blivit mamma å en "mogen" sådan.. Läs vild! Men dock så duktig hon var.. Är så kul nu när man börjar komma igång på riktigt och alla hästarna går som klockor.. Hoppas att det håller i sig läänge nu =)

Tänkte bara skriva lite så ni vet vad som har hänt i helgen..
Skriver lite senare igen vad jag tänkte hitta på för bus idag.


Så fortsättning följer


kram och fortsatt trevlig måndag

Ovido - Quiz & Flashcards