Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Carolina - 17 mars 2009 06:55

Nu sitter jag på jobbet, börjar om 5 min =)

Jaha, igår så slutade jag kl 16, å jag var sååå trött, helt slut faktiskt.

Så när jag å my love kom hem så dog jag.. Tänkte att jag går ner till stallet snart, för hovslagaren blev nämligen inställd och kommer senare i veckan!

Så då tog jag en softar dag kan man säga, och det kändes så skönt att bara ta det lugnt, jag behövde verkligen det.. Förut hade jag måndagar som vilodag för hästarna, och ja tror nog att det är en väldigt bra dag, då man själv är helt slut efter helgen samt första arbetsdagen. Men så blir det inte längre, jag måste ju nästan bara rida nån häst iaf =) I detta fall så blev det docy som fick ridas en liten stund. Red på barnan och tränade, men den är ju så slaskig och dan.. Så i veckan så blir det till att åka till ridhuset och träna lite, så man kan träna påriktigt någon gång.. Speciellt om vi ska tävla nu i april.. har en del saker att öva på innan dess..

Idag slutar jag även tidigt och ska rida så fort jag kommer hem. Älsklingen jobbar ju "sent" så ja vill försöka vara nästan klar till han kommer hem.. Så det blir för mig å jin att bara gaaasa  =) haha.. nädå vi ska ta det så lugnt å fint.. Har inte bestämmt vad jag ska göra med alla hästarna än. Det visar sig=)

Nu måste ja börja jobba..

Ha en fortsatt bra dag


Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards