Alla inlägg under december 2008

Av Carolina - 18 december 2008 07:42

JA Herregud vad tiden går fort, ja hänger inte riktigt med själv om jag säger så!

Vad har hänt, jo jag har åkt fram å tillbaka till ridhuset och tränat hästarna näst intill varannan gång.

I lördags så fick Miko följa med, har inte ridit igenom honom så ordentligt på ett tag, så det var skönt att komma iväg och köra igenom honom. Det blir ju lätt att man inte rider varje dag nu när det är mörkt å trist väder etc etc. Men men.

I Söndags så tog jag med Nischka för första gången, det var sååå kul. Hon bara va hur underbar som helst. Det är oxå första gången som hon å jag åker själva tror jag, om jag inte missminner mig =)

Hon var lite stel först i början och va rädd för det mesta *asg* , men efter ett tag så mjuknade hon och bara njöt att vi var ensamma bara hon å jag.

I går så tog jag med docy till ridhuset, han har ju stått i närmare 3 veckor eller nått sånt, för har haft tappskor på båda fötterna i fram och quartrar har extremt känsliga fötter så jag har inte vågat rida honom. och sen har min hovslagare haft lunginflamation osv, och jag vägrar ta någon annan =) knäpp som ja e. Men för att ha stått så pass länge och blivit lite rund om magen, så tyckte jag att han skötte sig utomordentligt bra! Han var lugn och glad för att äntligen få komma ut och hänga med lite grann. Nä nu måste jag börja jobba lite. Men ja ska försöka bli bättre på skriva. Som jag alltid säger.


Lägger ut en bild på Nischka.


På återseende.

Carro o hästarna

Skapa flashcards