Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Carolina - 20 mars 2009 15:32

Så om lite mindreä n en halvtimme så är det äntligen helg igen..

Då ska jag snabbt in och handla häst, koss och hundmat samt lite motorsågs olja inne på granngården=) bonde som man är.. haha...

Sen så är det bara järnet hem och förbereda sig för att åka och träna i ridhuset, ska bli så kul att komma iväg =)

Har dock inte bestämmt mig om jag ska ta med mig bara en häst och isånt fall vem, eller om jag ska ta med mig både Miko och Docy.. hmm...

Ja vilka problem man har =)

Nä nu måste jag jobba satan sista minutrarna..

Men meddelar senare vem/vilka jag tog med samt hur det gick..

På återseende..

kramisch

Av Carolina - 20 mars 2009 13:50

Ps. Måste ses med ljud, samt kolla in poängen på slutet!

Ds.


Watch Excessive Ping Pong Celebration and more funny videos on CollegeHumor
Av Carolina - 20 mars 2009 09:26

Hmm, ja inte riktigt än, jag ska ju jobba klart först kanske =)

Men snart så, är det äntligen ledigt igen.. Jag skulle egentligen åkt Silja Galaxy imorgon med AHIS - Arabhästen i sporten och tagit emot mitt och Mikos pris, eller egentligen bara Mikos pris, som versitail horse champion.

http://sikaranch.bloggagratis.se/2009/02/02/1348120-versitaile-horse-champion/

Men eftersom det kalvas hemma och mammsen och pappsen ska vara borta så bestämde jag mig helt enkelt för att stanna hemma, och ta hand om dom underbara djuren.. Det tackar man väl aldrig nej till heller!!!


Igår va ju hovvis hemma hos mig, dock så han han bara ta Nischka, beroende på ett akutfall som kom in.. Så han skulle komma tillbaka i nästa vecka och sko och verka Mona och Niwara!

Nischkas fötter vart riktigt bra, jag vart jätte nöjd med dom.. Så nu kan vi rida på som bara den =)

Igår anmälde jag även Mig och Docy till träningstävlingen den 5 april.

Jag hade egentligen tänk att jag skulle tävla Nischka på denna tävling och sen "döma" lite gran, men eftersom jag åker till Grevagården helgen efter för att tävla på en stor quartertävling så bestlutade jag mig för att ta denna tävlingsträning som en uppvärmning för docy, för att se vad han går för! ;)


Idag så ska jag åka till ridhuset med min kära kollega och rida lite på både min häst samt på hennes.. Det ska bli riktigt kul att komma iväg å träna lite.

Är ju lite svårt att träna hemma beroende på underlaget.. Det är ju inte sådär jätte bra så att säga!

Troligtvis så åker jag dit med Docy, men eventuellt att jag även tar med mig Miko oxå eller åker dit med honom senare! Vi får se vad som bestämms senare!


Lägger ut en "ny" bild på miko som min lilla kusin har tagit på honom.. Han tycker att han är så vacker, men vem kan säga något annat?!?


Nu måste jag fortsätta att jobba.
Men ha en fortsatt trevlig fredags förmiddag..

På återseende.


Kram



Ovido - Quiz & Flashcards