Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Carolina - 24 mars 2009 11:47

Ja va gjorde jag nu igår då! Jo det ska ja berätta för er.... Nyfikna?!? NOT..

Nä jag gjorde faktiskt Ingenting, förstår ni.. Det är helt galet, jag inte rida inte borsta inte göra någonting.. Eller jo jag mockade ju på morgonen och gick en prommis med vovven, sen när jag kom hem så fixade jag klart i stallet, dvs mat, vatten och hö.. Förberädde inför morgonutsläppet osv.. Hästarna fick gå in ganska tidigt igår, beroende på att det va ett sån jäklans väder, blåste och halvsnöade.. URSCH säger jag bara.. Vart tog den underbara våren vägen?!?!? Sen så åkte vi hem och lagade lite vårrullar, MUMS va gott det är alltså... Och sen hade vi bestämmt för att bara smacka i oss en massa godis..MUMS =)

Idag så blåser det och är riktigt ruskigt ute, dvs att det är otroligt kallt..
Men jag måste ju ner till stallet, för att longera lite och klippa färdigt docy, så att han är snygging till tävlingarna!!!!

Idag har jag även beställt en ryttarlicens samt min DOMARLICENS wiiihooo!!

Så vi får hoppas att dom kommer snart!

Nä nu måste jag fortsätta att utreda i en massa grejjor här på jobbet!

På återseende..
Ska även ta lite bilder på docy så ska ni få se va snygg han är =)


Ha en fortsatt trevlig dag

Kram på er

Av Carolina - 24 mars 2009 09:02

Liiite duktiga =) Kul klipp tycker jag, va tycker ni? =)

Ovido - Quiz & Flashcards