Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Carolina - 26 mars 2009 13:33

Idag är det torsdag, äntligen en dag närmare helg =)

Igår fick vi vår underbart fina soffa och den va STOR.. Herregud va stor den va.. Så nu så ser det ut som vi har en egen bio hemma, vart riktigt fint :) alltid lite roligt med nya saker!

Efter att vi hade åkt å hämtat den så åkte jag rakavägen ner till stallet så tog jag och Jin och Miko en efterlängtat uteritt.. Ååå va det är skönt.. Så fick miko dra iväg fooooort, å jag kan säga er alla att det gick fort. Märktes att han har gott å väntat å laddat upp sig för den stunden!! haha. Min lilla vita springare!

Sen så "red" jag docy lite på stallplanen och han gick faktiskt riktigt fint.

Efter det så rakade jag klart hans huvud förutom ena örat.. Han tycker nämligen INTE om att bli kloppt på öronen.. men efter mycket "bråk" så fick jag klippa klart ena örat iaf..

Idag så ska jag fortsätta att klippa lille docy och sen tänkte jag att jag skulle rida ut med honom å självklart så ska jin me =)

Sen så blir det nog till att longera Miko och får se vad kl hinner att bli om jag longerar Nischka oxå! Ja måste nämligen hem och STÄDA.. Ursch va dammit det är hemma.. haha.. Pedanten har talat...

Så nu vet ni lite hur mina planer ser ut.. Nu måste jag återgå!

Måste bara passa på å klaga lite, GUUUUD va ja e trött idag.. så tack så mycket! =)


Kramar på er. Fortsatt trevlig Torsdag

Ovido - Quiz & Flashcards