Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

Hey!

Av Carolina - 19 mars 2009 14:50

Hello everyone =)

Jaha, så var det redan torsdag, jag tycker dagarna går så otroligt fort att man inte hänger med längre.. Men på nått sätt är det ganska skönt!

Igår så va jag så otroligt trött efter att jag kom hem ifrån jobbet, så det blev bara till att laga lite mat direkt efter att jag kom hem, sen vart det lite pause.. Så efter ca 1 timma så åkte vi ner till stallet och gjorde i ordning allt.. jag kunde inte låta bli att "rida" så jag hoppade upp på miko och busade lite med honom på stallplan.. Dock utan hjälm AJABAJJA!!! Skärpning med detta... Fast jag är jätte duktig med hjälm när jag rider alla andra hästar, förutom när ja rider miko, för då kan jag slarva!! vet dock inte varför.. Onödigt är det iaf, är ju liksom inte så jobbigt att sätta på sig en hjälm!?!?! Japp, nu ska det bli skärpning med det.

Idag så började jag sent på jobbet, så jag bestämde mig för att gå till jobbet med Bäbis jin.. Så Mikke tog bilen till jobbet för att vi skulle ha någonstans att lägga jin medans vi jobbar! Bara så att ni vet så älskar Jin att ligga i bilen, för då vet han att han är me mig =) Han e så söt min lilla älskling.. Så det vart alltså en långprommis på morgonen, hur underbart är inte det.. dock så blåste det lite, men man vart varm ganska fort!

Även idag så slutar jag sent, och sen kommer hovvis, så det blir väl inte så jätte mycket ridning.. Dock så måste jag verkligen rida Docy, för han ska ju tävlas snart ;) hah pirrit.. men det går nog bra, bara jag sköter mig!

Sen blir det nog till att rida Miko en liten stund oxå! Han ska tävlas snart han med så att säga! Men han är i väldigt bra form redan så att...

Ja det var nog allt för tillfället..

På åteseende..


kramar Carro å djuren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 22 juli 2010 13:22

Hej på er alla därute. Ett helt år har gått utan något blogginlägg.. Tiden går så fort så att man inte hänger med riktigt. Har hänt en del saker under tiden jag inte skrivit, jag har exempelvis blivit mamma till en underbar lite pojke som nu är...

Av Carolina - 2 juli 2009 07:57

Men ack så varmt, igår fick mina underbara vänner stå. Dom såg så trötta ut när jag tittade på dem i hagen, så jag bestämde mig för att lägga ner min energi på min tomt som ser ut som 7 svåra år i ett nöd år. Nä kanske inte så illa men ändå. Klippte ...

Av Carolina - 30 juni 2009 08:42

Gud så underbara hästar jag har, jag blir mer än pirrig i magen varje gång jag tänker på dem.. Helt otroligt hur mycket jag älskar dem. Undrar ibland vad jag skulle göra utan dem.. Hihi, låter lite som ett förhållande, men det är det ju nästar iof. M...

Av Carolina - 29 juni 2009 10:42

Halloj allesammans! Nu äntligen skriver jag igen ;) Har hållt på med höbergning hela helgen och vilken värme det har varit..Herregud. Mina underbara hästar har fått stått i 3 dagar beroende på höbergningen och självklart denna värme. Så nu hoppas jag...

Av Carolina - 18 juni 2009 15:47

Tänka sig att det är midsommar imorgon, kan man ju knappast tro med denna kyla och dåliga väder. Men vi får  hoppas på en kanon sommar resten av tiden som finns kvar!   Vad händer på midsommar då? Ja, hemma hos mamma å pappa å mysa lite samt på lörd...

Ovido - Quiz & Flashcards