Direktlänk till inlägg 11 mars 2009

Kärlek!

Av Carolina - 11 mars 2009 07:37

Ja ni, tror ni att jag hann rida så som jag sa igår.. NEPP..

Men det handlade inte om tid, utan om vädret, snön bara vräkte ner, plus att jag fick middagsgäster hem, så då beslöt jag att det är bättre att hästarna får stå en extra dag. Dom verkade inte så sugna på att ridas igår kväll när jag gick ner till dem. Dom hatar för övrigt när det snöar/regnar i ansikterna på dem. Men jag kan bara säga er att jag tror faktiskt att jag har sveriges bästa arabvalack. Han är helt underbar. Tänkte att jag hoppar upp lite på honom ändå, å håller på å leker lite på stallplan. Han har alltså i detta läge ett täcke på sig. Ja hoppar upp, utan sadel, utan träns. Å sitter å gör ja allt! Vi öppnar grind, vi travar, galopperar, spinner, gör konster, yes you name it! Har man inte bara en för bra och för snäll häst då! Svaret på den frågan tror jag alla säger JA på!

Det är liksom som en dröm för många tror jag, även för mig har det varit det, och nu har jag kommit så långt att jag faktiskt kan göra det påriktigt.

Jag ville bara skriva av mig lite.


Här kommer en dikt som ja skrev ihop imorse (kan dela med mig lite av mina känslor: =)


Du är för bra för att vara sann.

Om jag fick bestämma så vill jag alltid att du ska vara min man.

Jag gör vad som helst för dig, men du är faktiskt för bra för mig.

Är så rädd att du ska upptäcka det.

Att du för mig aldrig ska finnas mer.

Jag behöver dig mer än du kan tro.

Det är faktiskt du som byggt ihop min bro.

Det är tack vare dig att jag lever.

Tror nog inte att du förstår det.

Jag är skyldig dig a big one!

Men allt som jag kan göra är att finnas där och sträcka ut min hand.

Du är min ända riktiga vän, den som stod där när jag bara inte vill gå hem.

Du har alltid funnits där för mig, sedan första gången jag träffade dig.

Allt du gjort för mig, det kommer jag aldrig att nå upp till och jag kommer heller inte att kunna ge tillbaka lika mycket till dig.

Du är min älskling och jag älskar dig så.

Är helt överlycklig att det faktiskt blev vi två.

Detta är allt jag kunnat önskat mig, att ständigt vakna upp och veta att jag faktiskt har dig!

Vill att du bara ska förstå att du betyder allt för mig, jag lovar jag kommer aldrig att kunna leva utan dig!


//Carro


 
 
Ingen bild

Z

11 mars 2009 11:42

älskar dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 22 juli 2010 13:22

Hej på er alla därute. Ett helt år har gått utan något blogginlägg.. Tiden går så fort så att man inte hänger med riktigt. Har hänt en del saker under tiden jag inte skrivit, jag har exempelvis blivit mamma till en underbar lite pojke som nu är...

Av Carolina - 2 juli 2009 07:57

Men ack så varmt, igår fick mina underbara vänner stå. Dom såg så trötta ut när jag tittade på dem i hagen, så jag bestämde mig för att lägga ner min energi på min tomt som ser ut som 7 svåra år i ett nöd år. Nä kanske inte så illa men ändå. Klippte ...

Av Carolina - 30 juni 2009 08:42

Gud så underbara hästar jag har, jag blir mer än pirrig i magen varje gång jag tänker på dem.. Helt otroligt hur mycket jag älskar dem. Undrar ibland vad jag skulle göra utan dem.. Hihi, låter lite som ett förhållande, men det är det ju nästar iof. M...

Av Carolina - 29 juni 2009 10:42

Halloj allesammans! Nu äntligen skriver jag igen ;) Har hållt på med höbergning hela helgen och vilken värme det har varit..Herregud. Mina underbara hästar har fått stått i 3 dagar beroende på höbergningen och självklart denna värme. Så nu hoppas jag...

Av Carolina - 18 juni 2009 15:47

Tänka sig att det är midsommar imorgon, kan man ju knappast tro med denna kyla och dåliga väder. Men vi får  hoppas på en kanon sommar resten av tiden som finns kvar!   Vad händer på midsommar då? Ja, hemma hos mamma å pappa å mysa lite samt på lörd...

Ovido - Quiz & Flashcards