Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Hej Hopp!

Av Carolina - 10 mars 2009 07:15

Godmorgon allesammans!

Tror ni att jag red igår?!?!? Nepp det gjorde jag inte. Jag tog en ledig dag och det kändes verkligen som att jag behövde den där dagen =)

Jag har oxå en sån underbar mamma som hade mockat till mig när jag kom hem. Det är ibland så underbart skönt, när man kommer hem sent ifrån jobbet, så är allt redan fixat =) Så kan man bara lata sig hemma!!! Å det är ganska mysigt just nu att kunna vara hemma, eftersom det är en sån myskänsla där hemma, mycket "varmare" än det var förut... Så nu skulle jag oxå bara kunna va en såndär som satt inne en hel dag! ELLER??? NO I don´t think soooo.. Även fast det har blivit riktigt fint hemma så är jag en bondunge, å skulle definitivt inte bara kunna sitta inne...

Men jag åkte iaf ner till stallet igårkväll för att säga godnatt till mina små änglar. Verkade som om dom oxå var ganska nöjda att få en ledig dag, för dom ville verkligen gå in=)

EN LITE NYHET OXÅ,I MORSE FICK VI ÅRETS FÖRSTA KALV =) KL 06,00 kom den.. Så nu vill ja bara hem och kolla på den lilla, dom är ju så underbart söta!

Idag så blir det iaf rida, å det gäller alla hästarna... Dock så har det kommit sånt där vitt ifrån himmlen inatt, å inte så lite heller.. ÅÅÅ ja som verkligen ville ha vår.. Men verkar som att jag kommer få vänta ett bra tag med det ^^... Får se vad jag hittar på med hästarna, har inte riktigt bestämmt ännu.. Men nån kommer jag iaf rida ut, för ja tror nog att min kära lilla vovve måste få springa lite, han va lite pigg igår kväll, när han inte hade fått gjort så mycket igår.. haha, Förutom gått en prommis med husse busse!! Jaja, nu måste ja jobba lite, men mer info om vad jag kommer eller har gjort med hästarna kommer senare. Samt så måste ja ta lite bilder på den nykommna bäbisen..


Kramar så länge

Ha en fortsatt trevlig dag.

På återseende!


Carro å alla djuren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 22 juli 2010 13:22

Hej på er alla därute. Ett helt år har gått utan något blogginlägg.. Tiden går så fort så att man inte hänger med riktigt. Har hänt en del saker under tiden jag inte skrivit, jag har exempelvis blivit mamma till en underbar lite pojke som nu är...

Av Carolina - 2 juli 2009 07:57

Men ack så varmt, igår fick mina underbara vänner stå. Dom såg så trötta ut när jag tittade på dem i hagen, så jag bestämde mig för att lägga ner min energi på min tomt som ser ut som 7 svåra år i ett nöd år. Nä kanske inte så illa men ändå. Klippte ...

Av Carolina - 30 juni 2009 08:42

Gud så underbara hästar jag har, jag blir mer än pirrig i magen varje gång jag tänker på dem.. Helt otroligt hur mycket jag älskar dem. Undrar ibland vad jag skulle göra utan dem.. Hihi, låter lite som ett förhållande, men det är det ju nästar iof. M...

Av Carolina - 29 juni 2009 10:42

Halloj allesammans! Nu äntligen skriver jag igen ;) Har hållt på med höbergning hela helgen och vilken värme det har varit..Herregud. Mina underbara hästar har fått stått i 3 dagar beroende på höbergningen och självklart denna värme. Så nu hoppas jag...

Av Carolina - 18 juni 2009 15:47

Tänka sig att det är midsommar imorgon, kan man ju knappast tro med denna kyla och dåliga väder. Men vi får  hoppas på en kanon sommar resten av tiden som finns kvar!   Vad händer på midsommar då? Ja, hemma hos mamma å pappa å mysa lite samt på lörd...

Ovido - Quiz & Flashcards