Alla inlägg den 21 april 2009

Av Carolina - 21 april 2009 13:27

Ursch va ja e trött.. Det är nästan sådär att jag knappt orkar hålla ögonen öppna! Åkte hem på lunchen, svängde först förbi mamma å pappas hus och hittade något som vi kunde sno och äta där.. Sen vart det som om nån slog till mig i huvudet.. Min underbara sa att jag kunde ligga kvar hemma hos mamma å pappa å vila så åkte han själv hem till vovven för att gå en liten prommis.. Tror ni inte att jag hinner SOMNA på sisodär 2sek.. Helt otroligt.. Snacka om att jag är trött.. Så efter ca 15 min så kom han å hämtade mig igen, så var det bara att återvända till arbetet.. URSCH... ja vill bli lyx hustru nu ja!! ;) hihi..

Hoppas bara att jag hinner piggna på mig lite till eftermiddagen, vill ju verkligen rida.. Men inge kul att rida när man inte är på topp.. Känns som att man lika gärna kan låta bli, annars blir det bara en massa konstigheter och slarv.. Men som sagt, jag hoppas att jag till em blir piggare!

Då blir det lite ridning på barnan för Mikos del och longering för Nischkas..

Så får jag se med docy om han fortfarande är trött efter helgens träning! Kanske han får stå och tänka över det som hände i helgen, han brukar vilja ha några dagar på sig att smälta allt som han lär sig.. Men vi får som sagt se!

På jobbet går det så segt, känns som timmar är som år.. minuterna som timmar och sekunderna som minuter!! Men men, skönt man slutar tidigt idag iaf.. Har ingen som helst lust att jobba, visserligen så har man väl aldrig det, men vissa dagar är bättre än andra!

Hmm ja herregud...

Måste kila

Hej svejs

Av Carolina - 21 april 2009 10:05

Hejsan!

Nu har jag inte uppdaterat på några dagar *skäms*..

I helgen så var det då träning, tog efter mycket om och men Docy med mig. Kändes som att det var det bästa alltenativet, då jag kan ta med mig det jag lär mig hem och även använda på de övriga hästarna =)

Träningen var mycket lärorik och vi lärde oss mycket trix å knep om olika saker. Dock så är det olika saker med olika hästar.. Men jag fick mycket hjälp med hur jag kan komma vidare och bli bättre med lilla docy.. Han var för övrigt väldigt duktig. och jag fick mycket beröm av tränaren och hon tyckte att han såg riktigt fin ut.. Och det är ju alltid lika kul att höra =)

På söndagen när jag kom hem ifrån träningen så var jag fullständigt slut i både kropp å hjärna och beslutade att mina övriga hästar fick en vilodag.

Igår då när jag slutade på jobbet, så hade jag tänkt mig att jag skulle rida, när jag väl kom hem och hade käkat så vart jag helt utmattad.. Kände mig iof lite konstig redan på em på jobbet, så tror nog att jag hade lite feber igår, vilket jag även verkade ha iaf imorse.. Nu börjar jag känna mig lite mer pigg och hoppas att det håller i sig så att jag kan få åka hem å rida på mina underbara hästar!

Har nog inte hänt så mycket mer än detta tyvärr, eller det kanske är lika bra det =) Tycker att det händer saker mest hela tiden!

Men nu måste jag återgå till arbetet!

på återseende!


//Carro

Ovido - Quiz & Flashcards