Alla inlägg den 1 april 2009

Av Carolina - 1 april 2009 17:07

Ja, nu har snart hela arbetsdagen gått å jag har iaf inte blivit lurad här ännu.. Får se när man kommer hem om det är någon av hästarna kanske som har klurat på något =) haha..

Idag så kommer min älskade att vara kvar här för dom ska ha en poker-tour här på jobbet, lite kul att dom hittar på sånt.. Själv åker jag hem och gör det gamla vanliga, jo rida.. Ska bli så skönt, för solen skiner och jag känner verkligen för att träna och grejja =)

Nä ville bara skriva detta..

Måste kila..


Kramar

Av Carolina - 1 april 2009 15:11

Av Carolina - 1 april 2009 12:11

Ja så har det redan hunnit bli Onsdag. Det går fort, som vanligt!

Jaha, igår hade jag ju bestämt mig för att longera, rida å klippa.. Å va fick ja gjort. Jo jag han rida docy och sen klippa klart honom, då va kl redan 21.. Iof gick ja ju inte ner i stallet förräns sent, då Min älskade sambos bror kom på besök.. Lagade lite mat och gjorde lite muffins innan ja gick ner till stallet.. Men lika glad va ja för det.. Docy gick så otroligt bra.. Det är så kul å rida honom nu när han börjar bli så bra. För nu kan man börja träna och begära så mycket mycket mer =)

Sen när jag tänkte att jag skulle fortsätta med dom andra hästarna, efter att jag klippt docy färdigt, så gick jag ut ifrån stallet och vad är det då, jo REGN!!! Å mina undebaraste dom hatar regn och hatar när jag rider i regn.. Så det va bara att släppa in och tänka att ja får rida imorn istället.. Haha, så kan det gå! Har bestämt mig för att det inte blir någon april show, då jag inte har råd.. Så jag får vänta till nästa show istället, vilket kanske är bra, då har vi hunnit träna mer och känner oss mer redo.. Så att säga!

Men i helgen blir det iaf lite träning, kommer nu att efteranmäla till nån/några fler klasser då april showen inte blev av!

Så får vi se vad vi hittar på!

Måste kolla egenom tävlingskalendern och se vad vi ska tävla och hur mycket och var någonstans.. Skulle egentligen skuggbedöma den 18 april, men kanske inte gör det. Och då kommer jag att tävla där istället.. Så vi får se hur allt rullar på!

Hoppas att alla har en bra Onsdag.

Det har iaf jag, solen skiner, det är första april osv osv..


Puss å kram på er alla

På återseende!


Ovido - Quiz & Flashcards