Alla inlägg den 29 april 2009

Av Carolina - 29 april 2009 16:04

Jag herregud, jag kunde nog inte få någon bättre nyhet när jag åkte hem på lunchen idag. I min brevlåda låg en statyett (eller vad det heter) Där det stor WRAS CHAMPION 2008 i Western Riding Open.

Kan bara säga att det är hur stort som helst, med tanke på att man tävlar emot alla raser i hela sverige, quartrar, som paint, som araber, som fjordingar ja you name it! =) Jag är så glad, helt överlycklig, för att jag har en sån underbar häst och att jag fått äran att äga honom.

Tack Lolo och Anette för den bästa killen i hela världen!

Tack Fynd för att du har givit din avkomma i stort sätt allt det som du hade!

Tack Domika för att du har fött denna underbara kille =)

Ja jag har inte så mycket att säga mer än att Han ÄR BÄST och han kommer bli bättre!

Wras Champion hade jag aldrig kunna drömt om kan jag säga er alla!

Ja herregud, här ska firas, ska åka å hanla äpplen o morötter till min Champion x 2 som står nere i stallet.

Sen ska vi ta oss ett träningspass, han har nämligen vilat i 2 dagar då hans matte har varit lite sjuk med feber och dylikt..

Men nu när jag fick denna nyhet så känns det nästan som att jag aldrig mått bättre ;) hihi..

Ville bara att alla ska få veta detta!


Min underbara Miko, min vita springare.

Här kommer lite bilder =)


Kramar och pussar

Ifrån mig och Min CHAMPION


Ovido - Quiz & Flashcards