Alla inlägg den 15 april 2009

Av Carolina - 15 april 2009 15:57

Ja blä va trött jag blev nu!! Känns som det är någon som slagit till mig i huvudet!?! Kanske är någon som gjort, va vet jag!

Har några timmar kvar att jobba, känns inte speciellt uppmuntrande kan jag lova! Men men, snart är det äntligen helg igen!

Har lite beslut ångest, vet inte om jag ska åka och tävla i helgen eller om jag ska åka på en träning, båda är ju fantastiskt roliga.. Hmm, ska lyssna lite med min rådgivare där hemma (mamma) hihi.. Å se vad hon tycker..

Idag så ska jag rida ut med Miko igen, så får jag se vad jag gör med de övriga hästarna, funderar på att docy ska få stå och så blir det kanske longering med Nischka! Men men, vi får se vad som händer.. har ju inte bestämt mig mer än en uteritt på min vitaspringare!

hmm har nog inte så mycket mer just nu som är så intressant läsning ;) hihi..

Vi syns.


kramar

Av Carolina - 15 april 2009 10:56

Herregud, nu har jag inte skrivit här på ett tag.. men men.. har haft en helt underbar påsk med mycket nära och kära och underbart väder.. Ett väder som nästan slog det mesta =)

På fredagen så var jag mest nere i stallet och satte för första gången på Niwara sele och longerade henne.. hon va SÅÅ duktig.. Vart riktigt imponerad över min underbara lilla tjej!

Red Docy och lekte med Nischka om jag inte missminner mig fel.. Miko tränade jag med Sulkyn, vill så gärna köra in honom påriktigt nu.. Det ända som jag behöver fixa är lite bätte hjul som det inte är punka på!!  =)

Han reagerade knappt på att han hade kärra bakom sig, så jag tror nog inte att det kommer bli några problem att spänna fast den!

På Lördagen alltså på självaste påskafton så fick självklart hästarna stå, brukar ha det som en liten regel i mitt stall, att så fort det är en afton så skall hästarna få vila och njuta dom m.. =)

Söndagen så pysslade jag med mitt underbara hus, jag och min älskade sambo, fick även hjälp av mina underbart snälla svärföräldrar.. Därefter på kvällen alltså så bjöd vi mina föräldrar och svärföräldrarna på årets första grillning. Så underbart gott va det!!

Hästarna fick även stå i söndags, då jag bestämmde mig för att det är ganska viktigt att få lite fint hemma oxå!

I måndags så red jag miko och longerade Nischka och Docy..

I går så red jag docy och red ut på miko.. Så underbart skönt.. Dom börjar bli riktigt duktiga mina grabbar! =) Så på lördag så åker jag förmodligen och tävlar med dem båda i Norrköping.. Men har inte bestämmt helt hundra procentigt ännu =)


Nä nu måste jag återgå till arbete

på återseende!


kramar

Ovido - Quiz & Flashcards