Alla inlägg den 17 april 2009

Av Carolina - 17 april 2009 15:12

Ja så va det då helg igen.. Känns som att man inte hinner med! hihi.. Tycker att det inte var allt för länge sen som det var påsk helg.. Men det var det ju iof inte! hihi..

Jaha igår så red jag docy en liten stund på barnan, han var jätte duktig men det börjar ju bli en vana nu =/ kanske dumt att säga för det är väl lugnet före stormen!! haha... Lekte med Niscka och Miko på barnan, vilket dom verkade uppskatta väldigt mycket. När jag skickade ut dom i hagen igen så ville miko att vi skulle hitta på något mer (arbetsnarkoman?!?).

Efter det så åkte jag och min underbara och Jin över till svärmor och svärfar och fikade.. Vilket vi uppskattade väldigt mycket, speciellt Jin.. Det är hans näst bästa hem! haha.. gulle killen =)

Idag, ja har inte riktigt bestämt vad jag ska göra med alla hästarna, men jag är otroligt trött idag, efter en mindre bra nattsömn.. Så det blir nog kanske till att iaf rida 2 st på barnan och 1 ut, eller alla tre på barnan, får se hur mycket jag hinner och orkar!

Imorn så åker jag och någon häst på träning, ska bli riktigt kul att få uppdatera sig lite.. Men just nu är jag så otroligt trött så jag känner mig inte speciellt sugen för att gå upp så tidigt som jag kommer vara tvungen att göra =( Men det är det lätt värt i slutändan ändå!!

Jag hoppas på att det blir grillning någon kväll snart igen.. Appro på det så ska jag nog ringa och flörta lite med mamma och pappa, för att höra om dom är sugna!!


Hej svejs!

Puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards