Alla inlägg den 23 april 2009

Av Carolina - 23 april 2009 13:06

Ja nu närmar sig sommaren med stormsteg.

I helgen kommer det bli upp till 20 grader varmt.. Helt otroligt kan man ju lätt säga.. Å det bästa är att jag inte har något speciellt planerat, förutom på söndag eftermiddag! SÅ skönt!

Ska hålla på å pyssla ute på tomten, ska bli så skönt att äntligen få lite fint på tomten.. Ska även plantera lite blommor, ja helt enkelt göra lite sommar fint.. Så skönt ska det bli iaf.

Igår så longerade jag Miko och docy, vart även att jag hoppade upp i ca 5 min på dom oxå.. Dom var extremt duktiga vill jag lova.. Miko var helt otrolig. Vilken galopp den hästen börjar få, eller allt börjar verkligen sitta ordentligt.. Niwara utställningstränade jag även, samt Niscka och sen vart det lite ridning på Nischka oxå.. Båda mina damer va så duktiga.

För er som är intresserade så kommer jag åka på utställning med mina underbara araber på turbo c show, i strängnäs den 23-24 maj!

På lördagen kommer Niwara och Nischka att ställas ut och på Söndag Miko. Eller det beror på, tjejerna kanske visas då oxå, beroende på om dom kommer med i championatet eller inte!

Idag så blir det nog någon uteritt skulle jag kunna tänka mig.

Tänkte även försöka gå en powerwalk med Jin, så att han och jag får lite motion, vilket kan behövas!

Ja det var allt för tillfället.

Kan även berätta att jag skrivit ett inlägg igår, men bloggen verkade ha lite problem med sin server.. Så allt försvann.. men men, den som väntar på nått gott...


puss å kram

Carro m djur

Ovido - Quiz & Flashcards