Alla inlägg den 3 april 2009

Av Carolina - 3 april 2009 13:51

URSCH, är inge kul alls att jobba nu när det är så fint väder ute.. Tur är det väl att man slutar tidigt idag.. Så det är ju nått positivt med detta.. Samt att det ska vara jätte fint väder hela helgen.. UNDERBART.. gud va ja hoppas få mycket gjort i helgen.. Skulle vilja putsa fönstrerna oxå.. men vi får väl se hur mycket jag hinner, bara för att det blir vår så får man helt plötsligt 100 miljoner saker att göra! Haha..

Nu längtar jag någe så fantastiskt mycket hem, å ner till stallet. Ska bli så kul att rida idag.. känner verkligen för det =)

Idag åker jag då som sagt till ridhuset och hjälper C, samt att jag kommer ta m mig docy.. Får se vad vi tränar på, troligtvis så lägger ja ut lite bommar å tränar lite.. Får se hur mycket ja hinner me!

Sen är det bara järnet hem å fixa m övriga hästarna =D

Sååå underbart med Sol och värme, allt blir så mycket roligare och lättare när man håller på.


Nu ska ja sticka TING TJONG


Av Carolina - 3 april 2009 09:08

Japp snart är det årets första tävling, skönt att tävlingsäsången börjar igen.. =) Den 18 april blir det första tävlingen för Mikos del.. Ska bli så kul..

Igår så fick hästarna stå, ja var såå trött, och så bjöd mamma å pappa på middag, samt att vi tittade på gamal film ifrån 2007 midsommarafton, dock så var ju inte jag med, så därav hade dom nog inte så speciellt kul på den midsommarafton.. HAHA..

Idag så ska jag hjälpa c med hennes häst, samt att jag tar med mig docy till ridhuset. Bra att träna lite inför tävlingen...

Sen ska ja försöka göra det som jag tänkte göra igår, med de övriga hästarna. Sen bär det nog kanske av till mina kära svärföräldrar. Vi får se..


Måste jobba. På återseende!


//Carro

Ovido - Quiz & Flashcards