Alla inlägg den 8 april 2009

Av Carolina - 8 april 2009 16:04

Sen är det äntligen lång ledigt. Eller ja, iaf i 4 dagar..

Guuuud så underbart, känns verkligen att man behöver få vara lite ledig nu.. ÅÅ va ja vill hinna med mycket saker oxå.. För det första så ska jag ju rida och fixa nere i stallet.. Sen vill jag ju storstäda hemma, inkl putsa fönster etc.. Sen ska man hinna med och bli bjuden på en massa påskmat.. Mums.. Känns verkligen som att denna helg kommer att vara helt underbar.

Igår så kom då min vän hem till mig och vi red ut och busade en massa med hästarna.. När vi kom tillbaka till stallet så busade vi även lite med Niwara och Nischka på barnan, dom fick springa runt och bara latcha.. hihi.. så gulliga.. Docy fick stå igår och det tror jag nog att han mer än gärna gjorde!

Idag så tänkte jag rida ut lite på docy pocky och longera/rida Miko och Nischka.. Hoppas att solen håller i sig!

Ja det ända som jag tänker på nu det är att jag vill hem och jag vill ha den där väl förtjänta ledigheten som kommer efter morgondagens arbete.. Vilken jäkla tur att jag även slutar tidigt imorn =) Så då hinner jag rida lite och sen så bär det av till min kusin som fyllde 18 år igår..
Nä nu ska jag fortsätta här.

ha en fortsatt trevlig kväll


Kramar

Carro m djur

Ovido - Quiz & Flashcards