Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Hakonamatata!

Av Carolina - 21 april 2009 10:05

Hejsan!

Nu har jag inte uppdaterat på några dagar *skäms*..

I helgen så var det då träning, tog efter mycket om och men Docy med mig. Kändes som att det var det bästa alltenativet, då jag kan ta med mig det jag lär mig hem och även använda på de övriga hästarna =)

Träningen var mycket lärorik och vi lärde oss mycket trix å knep om olika saker. Dock så är det olika saker med olika hästar.. Men jag fick mycket hjälp med hur jag kan komma vidare och bli bättre med lilla docy.. Han var för övrigt väldigt duktig. och jag fick mycket beröm av tränaren och hon tyckte att han såg riktigt fin ut.. Och det är ju alltid lika kul att höra =)

På söndagen när jag kom hem ifrån träningen så var jag fullständigt slut i både kropp å hjärna och beslutade att mina övriga hästar fick en vilodag.

Igår då när jag slutade på jobbet, så hade jag tänkt mig att jag skulle rida, när jag väl kom hem och hade käkat så vart jag helt utmattad.. Kände mig iof lite konstig redan på em på jobbet, så tror nog att jag hade lite feber igår, vilket jag även verkade ha iaf imorse.. Nu börjar jag känna mig lite mer pigg och hoppas att det håller i sig så att jag kan få åka hem å rida på mina underbara hästar!

Har nog inte hänt så mycket mer än detta tyvärr, eller det kanske är lika bra det =) Tycker att det händer saker mest hela tiden!

Men nu måste jag återgå till arbetet!

på återseende!


//Carro

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 22 juli 2010 13:22

Hej på er alla därute. Ett helt år har gått utan något blogginlägg.. Tiden går så fort så att man inte hänger med riktigt. Har hänt en del saker under tiden jag inte skrivit, jag har exempelvis blivit mamma till en underbar lite pojke som nu är...

Av Carolina - 2 juli 2009 07:57

Men ack så varmt, igår fick mina underbara vänner stå. Dom såg så trötta ut när jag tittade på dem i hagen, så jag bestämde mig för att lägga ner min energi på min tomt som ser ut som 7 svåra år i ett nöd år. Nä kanske inte så illa men ändå. Klippte ...

Av Carolina - 30 juni 2009 08:42

Gud så underbara hästar jag har, jag blir mer än pirrig i magen varje gång jag tänker på dem.. Helt otroligt hur mycket jag älskar dem. Undrar ibland vad jag skulle göra utan dem.. Hihi, låter lite som ett förhållande, men det är det ju nästar iof. M...

Av Carolina - 29 juni 2009 10:42

Halloj allesammans! Nu äntligen skriver jag igen ;) Har hållt på med höbergning hela helgen och vilken värme det har varit..Herregud. Mina underbara hästar har fått stått i 3 dagar beroende på höbergningen och självklart denna värme. Så nu hoppas jag...

Av Carolina - 18 juni 2009 15:47

Tänka sig att det är midsommar imorgon, kan man ju knappast tro med denna kyla och dåliga väder. Men vi får  hoppas på en kanon sommar resten av tiden som finns kvar!   Vad händer på midsommar då? Ja, hemma hos mamma å pappa å mysa lite samt på lörd...

Ovido - Quiz & Flashcards