Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Ja ska köpa vingar för pengarna och flyga ut...

Av Carolina - 16 april 2009 12:37

Ja nu har jag iaf bestämmt vad jag ska göra i helgen och har kommit fram till att jag åker på träningen.. Varför? jo för jag tycker att man får ut mer av att lära sig ny saker än att tävla.. visst är det fruktansvärt kul att tävla och jag skulle vilja just nu tävla hela tiden för att det var så länge sen =) hah förra helgen.. hihi.. men ändå! Samt att det finns ganska många möjligheter till att tävla än vad det finns att åka och träna! så att beslutet var nog bra=)

Så att det blir träning för hela slanten.. Egentligen har jag inte råd att åka någonstans, men va gör man inte för sina älskade vänner samt för att lära sig ännu mer och bli ännu bättre på det man håller på med?!? Jag ser verkligen fram emot denna träning, eftersom det var så otroligt länge sen det var någon som tittade ordentligt på mig när jag red.. och sa vad jag gör för fel och inte! så det ska bli intressant och se vad dom tycker!

Så har jag nog bestämmt mig för att jag tar med Docy på lördagen och ser hur det går, om allt går bra och han blir kanon trött, så tar jag med Miko på söndag! Så vi får se, jag uppdaterar er när det är dags =)

Igår så kom jag på när jag skulle ut och rida att mina älskade djur inte hade fått en ända ledig dag denna vecka, så jag tog tillfället i akt att låta dom vila.. och jag tror nog att dom vart nöjda med det beslutet.. Istället så åkte jag och min kära hem och lagade mat och sen vart det lite soffa och sen en prommenad med våran extremt aktiva hund, som tyckte att vi var otroligt tråkiga som bara låg och glodde på tv, när det är mycket roligare att vara ute och springa och ha roligt, ja han är gaaalen!

Han har nog tur som har kommit till mina händer, till en människa som är lika aktiv som honom, som faktiskt inte kan ligga och titta på tve en hel kväll, utan måste röra sig=) haha.. knäppa jag och vovven och stackars min älskling som är "tvungen" att vara tillsammans med mig som inte kan ta en lugn stund.. haha..

Sen har jin det bra oxå med tanke på att han kan springa fritt överallt.. Han brukar stå och titta ut över sina marker.. hahah.. när han står och tittar på altan, berget eller något som är högre än själva markytan! haha, och sen ibland så ser han någonting, och då jäklans så får den grejjen springa/flyga. hahah, ja dom är för underbara djuren!!


Nä nu måste jag jobba innan lunch, då jag ska hem till lilla bäbis (jin på 45 kg/dobermann).


Kram

 
 
Ingen bild

Marie

17 april 2009 20:47

Inte nog med att du kommer att lära dig massor, du kommer att träffa mig och Miriam!!! längtar efter dig och Miko. Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 22 juli 2010 13:22

Hej på er alla därute. Ett helt år har gått utan något blogginlägg.. Tiden går så fort så att man inte hänger med riktigt. Har hänt en del saker under tiden jag inte skrivit, jag har exempelvis blivit mamma till en underbar lite pojke som nu är...

Av Carolina - 2 juli 2009 07:57

Men ack så varmt, igår fick mina underbara vänner stå. Dom såg så trötta ut när jag tittade på dem i hagen, så jag bestämde mig för att lägga ner min energi på min tomt som ser ut som 7 svåra år i ett nöd år. Nä kanske inte så illa men ändå. Klippte ...

Av Carolina - 30 juni 2009 08:42

Gud så underbara hästar jag har, jag blir mer än pirrig i magen varje gång jag tänker på dem.. Helt otroligt hur mycket jag älskar dem. Undrar ibland vad jag skulle göra utan dem.. Hihi, låter lite som ett förhållande, men det är det ju nästar iof. M...

Av Carolina - 29 juni 2009 10:42

Halloj allesammans! Nu äntligen skriver jag igen ;) Har hållt på med höbergning hela helgen och vilken värme det har varit..Herregud. Mina underbara hästar har fått stått i 3 dagar beroende på höbergningen och självklart denna värme. Så nu hoppas jag...

Av Carolina - 18 juni 2009 15:47

Tänka sig att det är midsommar imorgon, kan man ju knappast tro med denna kyla och dåliga väder. Men vi får  hoppas på en kanon sommar resten av tiden som finns kvar!   Vad händer på midsommar då? Ja, hemma hos mamma å pappa å mysa lite samt på lörd...

Ovido - Quiz & Flashcards