Alla inlägg den 22 april 2008

Av Carolina - 22 april 2008 16:46

Jag älskar mina hästar, det är det bästa som finns i hela livet. Dom gör mig så glad, bara av att veta att man ska ner till stallet gör att man får ett leende på läpparna =)

Fölis mår riktigt bra och namnet blir förmodligen Niwara, det verkar inte vara upptaget eller det blir förmodligen Niwara af sar. sar= Sika Arabian Ranch.. Vad tycker ni om det? Lite störigt!!

Hon är helt underbar och idag är hon 4 dagar gamal och hon är SÅÅ stor. Hon äter lite av mammas hö och dricker vatten precis som mamma. Och så kan hon galoppera fortare än sin mamma och sparka och stegra och hoppa rätt upp i luften.. Alltså hon är helt GALEN.. Fast på ett bra sätt.

Miko har fått vilat både söndag och måndag, kom nämligen på i söndags att han inte hade fått en ända vilodag den veckan. Så då passade vi på att vara lite lediga. Eller igår så lekte vi lite på stallplan och tävlade mot varandra på vägen. Det var kul tyckte han. Idag så ska vi förmodligen rida ut.. Vi skulle egentligen tävlat nu på lördag men tävligen vart inställd. Så vi får väl ha en egen tävling hemma! Nu slutar jag snart för dagen så ska jag åka till granngården och köpa lite blomjord och lite mat till Nischka.. Sen ska jag hem och bara goosa!!

Nu vet ni lite vad jag har för mig, ska försöka lägga in lite nya bilder på Niwara så ska ni få se på världens sötaste föl! (säger stolta matte) *ler*

Bilden är från DM i april Väldans kallt!


kramar ifrån oss

Ovido - Quiz & Flashcards