Alla inlägg den 11 april 2008

Av Carolina - 11 april 2008 16:06

Då va det dags igen!!

Tävling imorgon, men det är inte någon speciell tävling utan bara typ prova på tävling, jag åker dit bara för att få komma ut.. Det blir som en träning borta hos nån. haha.. Kan bli ganska kul. Iof med quarten så får vi se, det jag hoppas med honom är att han håller sig rellativt lugn.. Vet att han brukar kunna hitta på lite hyfs, så vi får väl se då!! Miko får följa med bara för att det är kul. Bra träning att komma igång med liksom!!

Jag har inte riktigt bestämmt mig ännu för vilka klasser det blir. Men med quarten blir det iallafall Pleasure, W. Riding o W. Horsmanship.. Tror jag, men som alla vet så är jag ganska duktig på att ändra mig när jag väl är på plats!! Miko blir det Ranch Trail (GUD VA KUL DET SKA BLI) det är den roligaste klassen av alla tycker jag.. Det man gör är att man kastar lasso, släpar grejor, och massa roliga saker till.. Alltså ett riktigt ranch arbete.. Jag vet inte om jag tar båda ranch trail klasserna är lite sugen på det.. Eftersom jag ändå förmodligen rider utom tävlan så!! Sen blir det trail och w. riding och så tror jag att jag inte tävlar något mer!! Får se om dom behöver nån i någon klass, för då kan vi ställa upp som alltid =)

Jahaja nu är det äntligen fredag igen, tiden går så fort. Men förhoppningsvis så har jag tid och skriva något inlägg i helgen.. Annars så får ni sitta som klistrade på måndag för att höra hur det gick.. Men tror att det blir något inlägg i helgen ändå!!


Lägger ut en tuffing bild igen på mig o Miko med kossorna!!

PÅ återseende..

Ovido - Quiz & Flashcards