Alla inlägg den 1 april 2008

Av Carolina - 1 april 2008 13:40

Både lördag och söndag så red jag i ridhuset på Miko. Och han var bara WOW så duktig.. Kunde hålla på att larva sig i ett av hörnen där det stod en sladd.. Men efter mycket tjat och sånt ifrån matte så struntade han i den.. Och gick som en klocka. Vi tränade lite bommar på lördagen, gjorde som vi fick träna på clinicen, det gick grymt bra, i början så slarvade han lite men efter några gånger så gick det kanon.. På söndagen så tränade vi lite byten och han blir bara bättre och bättre på detta.. Förut så blev han stressad när vi skulle byta på raktspår på långsidan.. När det blev flera byten efter varandra.. Men jag tycker att han har blivit lugnare, nästan lite för lugn haha... Igår så fick han stå, och idag så tänkte jag rida ut en snabbis, hade egentligen planerat att han skulle få stå idag oxå, men det är sånt underbart väder hemma så jag känner att jag vill komma ut.. På fredag så drar vi ner till Norrköping och tävlar lite distriktsmästerskap.. SÅ hoppas jag att han går LIKA bra om inte bättre än vad han gör här hemma.. Men vet inte om det går iof *ler*..

Jag förstorade även Nischkas box i lördags, så nu har hon en sån gigantisk box så hon inte vet vart hon själv ska ta vägen.. Men hälre en försor box än för liten. Nu känner jag att jag blandar hejvilt.. Men hoppas att ni kan läsa och förstå ändå?!

Ovido - Quiz & Flashcards