Alla inlägg den 3 april 2008

Av Carolina - 3 april 2008 10:59

Idag så ska jag packa och bada Mikos svans och man.. Kan inte bada så mycket mer eftersom jag bara har kall vatten i stallet. Får se hur fin jag kan få honom, ivärsta fall så får jag gå till mamma och pappa och köra med vattenhinkar med varmvatten och försöka få honom fin.. Men han ska ju gå i hagen imorgon på fm, så då hinner nog han rulla sig i den värsta leran eftersom han luktar gott.. Så vi får se hur jag kan lösa detta!! Kommer att sluta jobba runt 13-14 tiden imorgon, har begärt att få sluta tidigare, så att man slipper den värsta trafiken inne i stockholm, den kan vara ganska jobbig, speciellt när man har transport efter sig!! Det ska bli riktigt kul att tävla, och det ända jag vill är att jag och Miko sköter oss för det är en ända stor vinst för mig! Som jag har sagt förut, det brukar inte gå sådär otroligt bra för oss de första tävlingarna, därför har jag bara satt upp det målet =).

Igår så red jag på barnan, det gick riktigt bra. Först var han lugn och gick hur bra som helst, sen började han tycka att det var lite tråkigt så då började han gasa osv men jag fick ner honom igen till att gå riktigt fint. Tänkte att jag skulle testa lite byten längs långsidan och alltså det gick så JÄ*la bra så jag inte trodde det var sant. Körde utan koner och han gjorde 5 byten på långsidan.. Det var helt otroligt utan att äns bli det minsta stressad! Så jag hoppas att han gör så på Lördag!! Aja nu ska jag fortsätta jobba om jag ska kunna gå hem tidigare imorgon =)

På återseende!


Kram Carro o hästarna


Ovido - Quiz & Flashcards