Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Carolina - 12 maj 2009 13:11

För fina skona, dom passade bra.. Visst dom satt åt lite, men det är ju tygskor... =) Tack så mycket!

Av Carolina - 12 maj 2009 12:57

Japp det kan man verkligen säga!

Idag kommer jag att sluta tidigare, vilket jag inte alls känner mig ledsen för.. Det behövs verkligen om jag ska hinna med att klippa mina älsklingar!

Igår klippte jag ganska mycket på Niwara, hela halsen och en del på huvudet. Så jag har ryggen, magen och rumpan samt benen kvar! Det ska väl jag hinna idag tycker jag.. med lite breaker emellan.. lillstumpan orkar inte stå så länge nämligen.. Så hinner jag rida emellan!

Ja nu är det nära till utlandet kan man säga och jag blir bara mer och mer nervös inför flygresan =) haha. Larvig som man är. men jag tycker att start och landning är hemskt! Men ja hoppas att jag överlever, ja menar Ner kommer man ju alltid ;)

Jaha, så när jag slutar om 1 timme så ska jag bara springa ner på stan och köpa mig en mascara och ett par leggins.. Sen är det fullt ös till Granngården för att köpa kylspray till klippmaskinen.. Sen bara hem byta om och boa in sig i hästhår =) Japp herregud va man blir hårig.. men det är ju lätt värt det!! Dom blir så fina och jag kan bara säga att det blir en jäkla skillnad på min lilla sessa där hemma!! Hihi.. sötnosen!

Japp nu ska jag jobba klart den här timmen sen bär det av till klippmaskinen igen =)


ha en fortsatt bra dag,

Kramar Carro och djuren!

Ovido - Quiz & Flashcards