Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Carolina - 6 maj 2009 15:04

Innan semestern nästa fredag har jag kommit på!

Har alltid trott att jag har jätte mycket tid osv, fram tills tanken slog mig igår att NÄSTA FREDAG SÅ ÅKER VI! Å då kändes det nästan som lite smått panik när jag kom på att jag ska ställa ut alla mina underbara araber samma dag som vi kommer hem, eller ja vi kommer hem på fredag natt och på lördag morgon ska jag ställa stona och på söndag ska jag ställa Miko. Å alla måste rakas! SHIT POMMES, hur ska jag hinna, förut tänkte jag ärsch Niwara hinner nog fälla.. Stod och borstade henne igår som en i***t men va hjälpte det.. Hon är ju lika lurvig ändå! Nischka och Miko har fällt jätte bra på sina halsar men resterande av kropparna då!! Japp så nu är det bara ha klippmaskinen i högsta hugg, för här ska klippas!! =)

Så hoppas jag på att mina bruna tjejor inte blir dassiga eller får ränder, men om man är noggrann så lär det väl bli fint tror jag! Det är bara köra på, för inget kan nog vara värre än vad det är nu iaf ;) haha..

Igår så red jag Miko på barnan och jag säger bara vilken stjärna jag har.. han blir verkligen bara bättre och bättre.. Men som sagt, vi har mycket kvar självklart.. Man blir ju aldrig klar vill säga! Longerade även Nischka.

Idag så ska jag Utställningsträna Niwara, rida Nischka och Rida el tömköra/longera Miko.. har inte bestämmt riktigt ännu! Sen ska jag påbörja klippningen av lilltjejen och stortjejen tror jag nog!! Docy kanske jag longerar om jag hinner, han har en tappsko så vill inte hålla på så mycket med honom! tar det säkra före det osäkra, så att säga!

Ja å ni ska veta att det är inte bara de här som känns som att jag har mycket att göra. Måste fixa lite pappers jobb som jag totalt glömt bort som är väldigt viktiga. Samt lite andra saker som jag måste ta tag i!

Nä nu måste jag fortsätta jobba innan jag slutar!


Hej å hå.. Håll tummarna att klippningen går bra för mig ;)


KRAMAR

Mig å hästarna


Ovido - Quiz & Flashcards