Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Carolina - 8 maj 2009 16:51

Slutar sent idag och tiden går i slowmotion =( inge kul alls, speciellt inte när det är fredag.. men men inget att göra åt!

Glömde säga att jag var vääldigt duktig i morse, började kl 8 i morse och bestämde mig för att cykla till jobbet =) Gud så nöjd jag kände mig efteråt.. Men dock så kom jag på att jag inte har den bästa kondisen.. Hmm hur ska det då gå att ställa ut 3 stycken hästar?? Ja det kan man undra, men ja springer väl på vilja antar jag ;)

Blir väl till att träna lite på semestern, gå prommisar samt simma i poolen..

Så att jag orkar springa som en galning, för det måste man verkligen göra.

Min underbara har redan slutat och är hos en kompis och tittar på hockey, inte ett dugg avundsjuk =/.. Sen skulle han ner å köpa lite öl så blir det hockey för hela slanten i kväll.. Med en finne, hahahahahaha, dom som redan åkt ut.. HIHI.. jaja.. Nu ska vi vara snälla!

Tänkte iaf klippa klart Nischka idag, och sen i helgen klipper jag klart Niwara. Sen slutar jag tidigare någon gång i veckan och då kommer jag att klippa Miko, sen är dom klara för utställning, jippi va kul jag tycker att det ska bli. Imorn ska det bli regn, tycker att det kan komma på veckodagarna när man ändå sitter inne och jobbar, så kan det vara fint väder på helgen. Iof är det ganska mysigt för då kanske man kan ta filmkväll, med lite onyttigheter ;).SMART VA! Dock så ska ni inte tro att jag inte rider.. Skulle aldrig hända! haha..

Nä nu måste jag jobba den sista timmen sen är det ÄNTLIGEN helg!


Kram på er

Fortsatt trevlig fredag kväll och gör inget som jag inte skulle göra.

Dvs att ni kan göra det mesta!

Peace and love

Av Carolina - 8 maj 2009 15:28

Igår så red jag Miko på barnan en liten stund. Sen påbörjade jag klippningen på Nischka, hann ovväntat mycket faktiskt. Så nu är halva Nischka klippt och jag kan säga OJJ vilken skillnad!!

Hon blir så fin min sessa! Nu skulle jag bara vilja hinna få ner henne lite under den vecka som jag har kvar innan jag åker utomlands!

Men det lär väl inte hända, men jag säger som mamma utställnings hästarna SER JU UT SÅDÄR!! Hmm, jag är då inte lika övertygad som henne.. men men.. Vi får väl se hur det går ;)

Idag tror jag nog inte att jag kommer hinna med så mycket mer än klippning, hoppas dock kunna hitta på någonting med Miko.. men vi får se..

Tyvärr har jag inte så mycket mer att skriva för tillfället, så ni får klara er såhär så länge!


KRAM KRAM
Trevlig helg

Ovido - Quiz & Flashcards