Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Carolina - 4 maj 2009 15:35

Jahopp, då har denna ledighet tagit slut. Iof ska inte jag klaga så mycket då jag åker utomlands om 11 dagar =) hihi.. Ska bli så underbart att komma till sol och värme.. Kan iof inte klaga på svenska vädret som har varit.. Men jag tror nog att de flesta förstår vad jag menar.. Lite semester.. Det som nog är den mesta skillnaden är ju givetvis värmen och bad.. Men även fast det är sommar och  man kan bada och sola här hemma samt att man har semester. Så är det alltid nått som  man måste göra osv.. Så därför är det skönt att bara åka utomlands, äta och dricka gott etc. =)

Ja helgen som varit, har vart helt underbart, kan inte klaga på någonting. Förutom att den är slut, hihi..

Har ridit och hälsat på underbara vänner. Tittat på underbara hästar, bla Niwaras halv bror som var helt bedårande vacker.. Och många många fler =)

Jag har haft en sån tur oxå, för jag glömde bort sista anmälningsdatumet för Arabutställningen som jag ska åka på med mina underbara 3 araber, och idag såg jag att dom förlängt anmälningen tills imorn.. Så det är bara att skriva ihop papprerna och skicka dom imorgon! Ska bli så kul, så när jag kommer hem på natten ifrån min semester så är det bara att åka ner direkt till stallet för att bada 3 hästar och packa in allt som jag ska ha me mig =) Men kul ska det bli..

Nähe har nog inte så mycket mer att berätta..

Men ha en fortsatt trevlig dag! för det ska ja ha!


Lägger in ett foto på Miko och våran söta grann flicka som för övrigt fyller 3 nu! Dom är så söta tillsammans. (Bilden är tagen förra helgen!)

Fotot är taget utav Caras mormor *har glömt namnet* Sofie hjälp mig ;) hihi.


kramar Carro å djuren

Ovido - Quiz & Flashcards