Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Carolina - 25 mars 2008 08:07

Japp, nu va det ju ett tag sen jag skrev igen!

Jag var ju på Clinic förra helgen, och det var bara för kul.. Det gick så bra och vi har lärt oss så otroligt mycket. Så jag längtar så otroligt mycket till nästa gång, som inte är föräns i Maj!! Men men.. Miko var iaf helt otroligt duktig och det gick som sagt bara för bra!

Sen har det ju kommit typ 1 dm snö så det har vart lite svårt att rida, jag har ridit lite på barnan, om man kan kalla det barna. Sen har jag försökt ridit ut, men då har vi halvt slagit ihjäl oss eftersom vi inte har några broddar och heller inte snösulor.. Men vi har ridit och det har gått ganska bra för oss om man tänker på omständigheterna! Jag har inte våga åkt till ridhuset, för när jag har planerat att åka dit så har det varit snöstorm.. Idag så tror jag att Miko får stå, för jag är fortfarande lite halvkrasslig, vet inte riktigt när detta ska gå ur!! Men jag har inte bestämt mig ännu, det är ju trottsallt väldigt mysigt att vara ute o rida.. Det börjar oxå dra ihop sig till Distriktsmästerskapet som nu bara är en endagars tävling, men vi kommer att åka ner redan på fredagen för att kunna rida lite i ridhuset innan tävlingen! Längtar riktigt mycket, det ska bli så kul att komma igång o tävla igen!! Men dock känns det lite tidigt på året, för oss westernryttare börjar oftast inte säsången förns slutet av april och då är det oftast tränings tävlingar.. Sen börjar inte allvaret förns i maj! Men ganska kul att köra igång så här tidigt. Nähe nu ska jag väl sätta igång o jobba lite!

På återseende!

Ni får en bild på Nischka med magen för på onsdag så har hon gått 300 dygn.. det börjar dra ihop sig!


//Carro o pållarna

Ovido - Quiz & Flashcards