Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Carolina - 18 mars 2008 14:14

Idag så ska hästarna få stå, för idag så ska dom få fina fötter. Hovslagaren kommer och skor om Miko och sen drar han av skona på Nischka.. Snacka om att det börjar närma sig nu när hon till och med ska ta av sig skona!!!

Får se vad för skor jag ska välja på Miko nu!! Börjar ju bli dags att kanske sätta på sliders på honom, eller fresten inte riktigt än, eftersom det kom SNÖ inatt.. Men iof är den borta redan!! Snacka om förvirrat väder, ena sekunden så tok snöar det och andra sekunden så är det sol och varmt och den 5 cm snö som kom är borta!! Men lika glad är jag för det!! Tycker att det kan bli vår på riktigt eftersom det är påsk nu i helgen.. Men det blir det väl inte än på ett tag! Idag så ska jag trimma ner taxametern eftersom ja ska på utställning med henne och sen så ska jag ställa ut två st andra hundar på lördag, alltså på självaste påskafton.. Men det ska bli kul!

Nåja imorgon så blir det en uteritt, det kommer att bli mellanrundan! Nej nu ska jag fortsätta jobba så får jag återkomma imorgon och berätta vad för skor jag har slagit på, om ni är intresserade *not*.. Haha.. Aja ses snart igen!!

Lägger ut en min presentationsbild, börjar bli dags att ladda upp lite nya bilder tror ja!!


//Carro, Nischka o Miko

Ovido - Quiz & Flashcards