Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Carolina - 17 mars 2008 15:25

Japp som ni vet så var jag o Miko på clinic i helgen och det var bara sååå kul.. Vi lärde oss jätte mycket, vi tränade lite byten och lite bommar osv.. Så nu har man lite träningsaker att göra igen. Känns hur kul som helst.. Så nu tok laddar vi till distriktsmäserskapet, hoppas jag på att det kommer bli en bra start på året! Eftersom det kommer att bli vår första tävling. Har aldrig startat en tävlingsår med ett mästerskap, så det ska bli intressant.. Miko och jag brukar kunna vara lite spända på våra 2-3 första tävlingar.. Men jag hoppas att denna ska gå bra.. Om man tänker på hur bra han har gått på träningarna så tycker jag inte att det ska gå käpprätt.. Men som sagt man vet ju aldrig.. Nu är det ganska nära faktiskt, det har blivit lite ändringar, nu är tävlingen bara den 5 april, så jag åker ner på fredagen!!

Idag så tänkte jag skritta ut på Miko och ta Nischka på släp. Det blir bara en kortis.. Miko såg ganska trött ut i morse när jag släppte ut dem. Så det är nog bra för honom att få komma ut och röra på dom onda musklerna.. Imorgon ska dom få stå för då kommer hovvis o ska sätta på nya dojjor! Samt ta av Nischka sina små skor, för nu är det nära innan jag får min lilla BÄBIS!!

Nu ska ja dra vidare, på återseende!

Lägger ut en bild på Nischkas rumpa när hon var vältränand!! *ler*


//Carro o pållarna

Ovido - Quiz & Flashcards