Alla inlägg den 24 november 2008

Av Carolina - 24 november 2008 16:39

Haha, ja ni!

Ni ska bara veta vilket snö kaos vi har i Norrtälje.. Men på nått sätt så tycker jag att det är väldigt roligt..

Det värsta av allt är att jag har sommar sulor på min bil, så vi får se hur långt ja kommer med den nu när ja ska hem ifrån jobbet.. Men ja tog mig ju hit, så det är klart att ja ska kunna ta mig hem oxå!!

Pållarna har inte kommit ut på hela dagen, så nu är det bara klä på sig varma kläder och ut å pulsa sig fram i snön med en häst i taget, så att dom får röra sig lite grann.. Annars kommer dom väl vara helt galna..

Min lillebror fyller hela 16 år idag, och mamma har inte kunna tagit sig in till norrtan för att handla, så ja ska hem å baka oxå till lillgrabben!


Ville bara säga d..

Bilden är på nischka mitt i ljuva varma sommarn, passar såhär i snön..


Kramar

Carro å kusarna

Ovido - Quiz & Flashcards