Alla inlägg den 21 november 2008

Av Carolina - 21 november 2008 16:10

Tiden bara flyger förbi, och det känns som att man inte hinner me..

Snart är det jul och inte en ända julklapp är inhandlad! men men, man har ju några veckor kvar iaf, och tur är väl d.

Men nu börjar det verkligen bli vinter. Igår kväll när ja red va det tex -6 grader och ja höll på att frysa a****t av mig. Men det var ganska mysigt oxå, för vi har lite lite snö på vägen och då blir det faktiskt lite lättare att se var man rider. =) Fast jag är den som trottsar vintern, jag har varken broddar på mina hästar eller vinterdäck på bilen *asg*.. haha..  'ja men vafan, den här snön kommer väl ändå hinna försvinna' ELLER????

I helgen så får ja hem en stoor grand danios tik till mig, så nu får äntligen jin någon att leka med, en som till o med är större än honom.. Det ska bli väldans kul och se vad han säger att få ha en kompis hos sig i hela 3 veckor. För de som inte vet så är Jin min lilla bäbis = en dobermann hane på 6 månader. Sen ska ja på dop på söndag, och då kommer de stora problemet, va ska man ha på sig på ett dop? men det löser väl sig..

Tänkte försöka åka till ridhuset i helgen och träna oxå, måtte bara inte detta väder hålla i sig.. För ja har inga vinterdäck på släpet heller.. Så vi får väl se hur långt bort ja kommer i helgen *ler*

Nä nu ska ja försöka att jobba den sista timmen..

Ha en bra helg om vi inte hörs tidigare


Lägger in en bild på Niwara, när hon hade grimma första gången. Ska noteras att den där grimman är för liten på henne nu.. Eller iaf snudd på!


Kramar

Carro o djuren

Ovido - Quiz & Flashcards