Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Carolina - 2 februari 2009 15:48

Tänka sig att man har en champion i stallet. Ja han är allt duktig denna lilla kille som jag har. Gud så mycket vi har varit med om, om man tänker tillbaka. Herre gud vad underbart, vi har nog gjort allt tillsammans han och jag. Eller fresten nej det har vi ju inte, vi har mycket mycket mer som vi kommer att hinna med. Han är ju trotts allt bara 8 år, blir 9 år i år..

Herre gud vad tiden går, i sommar så har jag haft min vita springare i 5 år.. Känns som att det var igår som ja var å hälsade på honom på slängsboda.

Tyvärr så kan ja inte fortsätta för ja måste kila iväg, men skriver en fortsättning på våran underbara berättelse tillsammans senare idag eller kanske imorgon.


Så fortsättning följer!

Bild på miko och mig när vi tävlar trail

//Carro & Miko

Ovido - Quiz & Flashcards