Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Carolina - 29 juni 2009 10:42

Halloj allesammans!

Nu äntligen skriver jag igen ;)

Har hållt på med höbergning hela helgen och vilken värme det har varit..Herregud.


Mina underbara hästar har fått stått i 3 dagar beroende på höbergningen och självklart denna värme. Så nu hoppas jag att dom inte glömt bort allt dom kan, Men det tror jag ju knappast, dom kan behöva få lite vila dom me! Idag ska vi dock rida, men lär bli sent på kvällen då värmen håller i sig.


I helgen blir det tävling för mig och Miko, det är en paint show som har allbreeds klasser, så då får ni hålla tummarna för oss. Detta är på söndagen.

Ska bli så kul att komma ut nu igen! Längtar redan.. Hoppas på att han sköter sig så bra som han gjorde sist, för då kommer han göra sin matte mer än glad.. Min lilla kille.


Vet inte riktigt om jag har sådär extremt mycket att säga, eftersom det inte har hänt så mycket mer än hö.. Det jag kan säga om det är att vi har nog slagit rekord på hur mycket hö vi fått in.. och guud vilket underbart fint hö det är! Hästarna fick smakprov igår och tror nog inte att dom var det minsta ledsna över det.


Sitter på jobbet så nu måste jag fortsätta med det.


på återseende
Kramar Carro m djur

Ovido - Quiz & Flashcards