Direktlänk till inlägg 25 juli 2008

Snart är det dags för EM resan!

Av Carolina - 25 juli 2008 10:29

Japp, snart bär det av emot österrike. Detta är den störrsta resan som jag och miko har gjort tillsammans, det kommer även bli den störrsta tävlingen vi någonsin varit på. Det ända jag känner är att vi ska göra vårt bästa, vi ska suga in var ända lite grej så att vi lär oss mer och vi ska ha KUL. Detta är en erfarenhet som jag och Miko är så stolta över att få vara med på.

Vi ska iof göra allt som står i vår makt för att få hem någon bra placering. Men det är väldigt bra ekipage som är där nere. Men vi ska kämpa för kung och fosterland!!

Vi ska även försöka att hedra Mikos älskade bror Audi och försöka göra det som han en gång gjorde alltså vinna allround championatet.

Men nu får ni alla hålla era tummar för Europa här kommer vi.

Bifogar bild på mig o miko när vi tävlar och även en underbar bild på den underbara Audi

Massa med kramar

Carro Och Don Miko

 
 
Ms Mellström

Ms Mellström

25 juli 2008 10:39

Men gud va kul att få tävla i andra länder! Lycka till där borta!! :)

http://jennymellstrom.blogspot.com

 
Jossan

Jossan

10 augusti 2008 19:20

Tjenare bruden! Allt bra med er alla? Går de bra med puppisen? =) Har du återhämtat dig efter den låånga resan? Själv e ja fortfarande astrött haha! 1000 kramar!! //Jossan & Diesel =)

http://www.aagrenarabians.com

 
Kicki W

Kicki W

11 augusti 2008 16:31

Grattis till fina EM-resultat!

Kicki W

http://westerdahl.bloggagratis.se

 
Linda o Chocco

Linda o Chocco

13 augusti 2008 16:08

Hej du, kom igen nu o skriv lite så vi får veta hur det är med er! Saknar er!! Fantastiskt roligt hade vi!!! O jag är sååå impad av dina uppvisningar med Mico! O så vill jag se bilderna ni tagit ju! Kramar från Chocco o Linda

http://tralopp.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 22 juli 2010 13:22

Hej på er alla därute. Ett helt år har gått utan något blogginlägg.. Tiden går så fort så att man inte hänger med riktigt. Har hänt en del saker under tiden jag inte skrivit, jag har exempelvis blivit mamma till en underbar lite pojke som nu är...

Av Carolina - 2 juli 2009 07:57

Men ack så varmt, igår fick mina underbara vänner stå. Dom såg så trötta ut när jag tittade på dem i hagen, så jag bestämde mig för att lägga ner min energi på min tomt som ser ut som 7 svåra år i ett nöd år. Nä kanske inte så illa men ändå. Klippte ...

Av Carolina - 30 juni 2009 08:42

Gud så underbara hästar jag har, jag blir mer än pirrig i magen varje gång jag tänker på dem.. Helt otroligt hur mycket jag älskar dem. Undrar ibland vad jag skulle göra utan dem.. Hihi, låter lite som ett förhållande, men det är det ju nästar iof. M...

Av Carolina - 29 juni 2009 10:42

Halloj allesammans! Nu äntligen skriver jag igen ;) Har hållt på med höbergning hela helgen och vilken värme det har varit..Herregud. Mina underbara hästar har fått stått i 3 dagar beroende på höbergningen och självklart denna värme. Så nu hoppas jag...

Av Carolina - 18 juni 2009 15:47

Tänka sig att det är midsommar imorgon, kan man ju knappast tro med denna kyla och dåliga väder. Men vi får  hoppas på en kanon sommar resten av tiden som finns kvar!   Vad händer på midsommar då? Ja, hemma hos mamma å pappa å mysa lite samt på lörd...

Ovido - Quiz & Flashcards