Direktlänk till inlägg 16 juli 2008

Slarvig som vanligt!

Av Carolina - 16 juli 2008 12:11

Ja det får jag ju verkligen säga att jag är, när det gäller med att försöka skriva här! Men men, så blir det när man har mycket att göra och mycket att tänka på!

För övrigt så mår både jag och hästarna super bra. Niwara växer så det knakar. Nischka är världens bästa mamma, fast hon börjar bli lite rund nu. För matte inte hinner rida henne så ofta, men som sagt det ska bli bättring på, för vi vill ju se lilla Nischka på utställning och kanske ev nån tävling!

Docy blir bara allt härligare och sååå mycket bättre, han gör framsteg för var dag och börjar bli såå mysig att ha och göra med. Riktigt roligt att se faktiskt. Han älskar sina brudar och Miko tycker han väl oxå om, han kan man ju bråka och leka med faktiskt. Tjejerna tycker ju faktiskt inte det är så roligt =/. Miko gör oxå framsteg när det gäller ridningen. Men nu börjar man bli lite nervös inför EM. Börjar man tänka dom dumma tankarna dvs är vi verkligen tillräkligt bra för att verkligen åka ner till EM, vad har vi där och göra egentligen! Men så försöker jag tänka att det är en erfarenhet rikare. Vi behöver ju faktiskt inte vinna allt!! Utan detta år åker vi ner för att få oss en erfarenhet och om vi kommer med nästa år så åker vi ner för att slåss om EM guld!! Som ni märker så är jag lite nervös redan!! haha..

Snart om bara några dagar så åker vi ner till sportcupen. GUUUD så roligt det ska bli att träffa alla underbara arab människor och alla underbara araber. Men vi tränar på i samma fart och fläkt som alltid, och Miko får bara större och större muskler. Massören var hos Miko igår och han fick sig lite massage. Och hon sa det att han har inget underhudsfett överhuvudtaget utan nu e det bara muskler Carro. Han är alltså som ett ända stort muskel packet. haha.. Ja du.. Jag var nämligen lite nervös över att han var stel, för jag kände själv lite på musklerna och dom var STEN hårda. Men som sagt det var inget fel med honom inte.. Så skönt!!

Jaha nej nu ska jag fortsätta att jobba, ursh, men snart är det iaf semester!!! Vi ska fortsätta att TRÄNA för fullt så syns vi på sportcupen alla som ska dit!!


Massa kramar

Ifrån mig o Hästarna!

Hoppas jag att miko känner sig som på detta kortet efter sportcupen!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 22 juli 2010 13:22

Hej på er alla därute. Ett helt år har gått utan något blogginlägg.. Tiden går så fort så att man inte hänger med riktigt. Har hänt en del saker under tiden jag inte skrivit, jag har exempelvis blivit mamma till en underbar lite pojke som nu är...

Av Carolina - 2 juli 2009 07:57

Men ack så varmt, igår fick mina underbara vänner stå. Dom såg så trötta ut när jag tittade på dem i hagen, så jag bestämde mig för att lägga ner min energi på min tomt som ser ut som 7 svåra år i ett nöd år. Nä kanske inte så illa men ändå. Klippte ...

Av Carolina - 30 juni 2009 08:42

Gud så underbara hästar jag har, jag blir mer än pirrig i magen varje gång jag tänker på dem.. Helt otroligt hur mycket jag älskar dem. Undrar ibland vad jag skulle göra utan dem.. Hihi, låter lite som ett förhållande, men det är det ju nästar iof. M...

Av Carolina - 29 juni 2009 10:42

Halloj allesammans! Nu äntligen skriver jag igen ;) Har hållt på med höbergning hela helgen och vilken värme det har varit..Herregud. Mina underbara hästar har fått stått i 3 dagar beroende på höbergningen och självklart denna värme. Så nu hoppas jag...

Av Carolina - 18 juni 2009 15:47

Tänka sig att det är midsommar imorgon, kan man ju knappast tro med denna kyla och dåliga väder. Men vi får  hoppas på en kanon sommar resten av tiden som finns kvar!   Vad händer på midsommar då? Ja, hemma hos mamma å pappa å mysa lite samt på lörd...

Ovido - Quiz & Flashcards